Uit de Blog...Abonneer nu

Exclusieve producten voor klanten met een verfijnde smaak

Soms denken architecten en ontwerpers dat belangrijke merken van italiaans meubilair te populair zijn. Daarentegen willen klanten met een verfijnde smaak niche merken die niet bekend zijn bij anderen. De merken die ervoor kiezen om op te vallen in plaats van te behoren tot het gangbare en gemiddelde zullen op de lange termijn behoren tot de overwinnaars.
In de huidige periode van ongelimiteerde toegankelijkheid tot informatie wordt het echte verschil steeds vaker de woordvoerder van de exclusieve beelden en producten. Het is duidelijk dat we exclusiviteit en roem moeten combineren.

Mascheroni, ook bekend als Ambassadeur van Italiaans Design en de Italiaanse Stijl, heeft niet alleen veel kantoren ingericht in Italië, maar ook wereldwijd. Onder zijn klanten zijn onder andere prestigieuze winkels en gebouwen met een uitmuntende architectuur.
In onze herinnering is de levering van alle lederen fauteuils in het parlement van de Repulbliek van Angola, waar de huidige President van Italië Sergio Mattarella een belangrijke politieke toespraak hield.

De exclusiviteit van het merk is gebaseerd op de passie voor schoonheid en een hoog specialisatie niveau van de ambachtslieden, die lederen producten blijven produceren met behulp van traditionele materialen en zeldzame vaardigheden én aandacht voor experimenten, officiële onderzoeken en een uitmuntende kwaliteit.
Man, passie, dromen en authenticiteit: dat zijn de kernwoorden van het merk Mascheroni, waarbij perfectie, traditie en experiment worden gecombineerd tot iets nieuws met eeuwigheidswaarde. Het geheugen en de ervaring van het verleden leiden samen tot de creatie van de toekomst.

Een ïnnovatieve traditie” zoals bijvoorbeeld het Gessato stikken; een detail van groot kleermakerswerk wordt verkregen door het naaien en raken van een schijnbaar oneindig aantal lederen banen. De complexe uitvoering van deze speciale stiksels laten het vakmanschap van de ambachtsleiden van Mascheroni zien.
Tegenwoordig, Mascheroni is een van de weinige bedrijven die zelf en direct het hele productieproces begeleiden, besturen en controleren, zodat zij garant kunnen staan voor absolute kwaliteit in elke productiefase, vanaf de selectie van de ruwe materialen en grondstoffen, de productie en de service voor de klant.

About Marco Olivieri

Oprichter en CEO van La Mercanti Srl. Marketing en Sales expert. Strategie-implementatie, innovatie en een uitstekende bedrijfsvoering. “Ik zie mijzelf als een innovatieve denker en een leergierig iemand. Ik kom graag met nieuwe ideeën naar buiten om de initiatieven van mijn medewerkers te stimuleren”.

Speak Your Mind

*